Ваше ім’я — це візитівка. Уникайте таких нікнеймів як supermen_91 або
ж vira_anime. Ім’я, прізвище та аватар профілю мають бути справжніми.
2. Коротко й по
суті.
Якщо ви користуєтеся месенджером для робочого листування, не
розділяйте повідомлення на декілька окремих. Наприклад, «Привіт», потім «Хочу
тебе сповістити», потім «Сьогодні збори розпочнуться об 11». Пам’ятайте:
повідомлення з несформованою думкою лише відволікає ваших співрозмовників. Є
загроза, що останнє повідомлення, де й було головне послання, можуть не
побачити.
3. Відповім
пізніше.
Після того як отримали повідомлення, напишіть: «Дякую, я отримав
лист». Якщо розумієте, що для повноцінної відповіді знадобиться час, теж
повідомте про це. Наприклад: «Я дам відповідь через
годину / завтра / ніколи». І ваш співрозмовник зрозуміє, що
ви звернули увагу на його послання.
4.
Аудіоповідомлення.
Якщо у вас немає попередньої домовленості, що ви можете надсилати одне
одному голосові повідомлення — то їх надсилати не варто.
5. Уважність до
деталей.
Уникайте писати текст великими літерами — їх заведено вважати криком.
Уникайте перенасичення смайликами та стікерами. Не ігноруйте автоматичну
перевірку правопису. Коли ви паралельно спілкуєтеся в декількох месенджерах із
різними людьми — будьте уважними.
6. Соціальні
мережі.
Соціальні мережі — не найкраще місце для ділового листування. І
на це є кілька причин. По-перше, в соціальних мережах люди здебільшого
відпочивають. По-друге, там більше шансів на те, що ваш лист просто не
побачать. До речі, згадайте, коли ви востаннє переглядали теку «інші» в
месенджері.
7.
«7−38−55».
Через вербаліку (слова) людина сприймає тільки 7 % інформації. Це
ваші листи й повідомлення. 38 % — це паравербаліка (тон і голос). Вона
працює, коли ви розмовляєте телефоном. 55 % — це невербаліка (жести й
міміка). Іншими словами, повну інформацію людина отримає тільки при особистій
зустрічі. Якщо у вас виникає підозра, що людина вас не зрозуміла — телефонуйте
або просіть про зустріч.
8. Великі файли.
Хмарні технології — це не майбутнє, а сьогодення. Якщо вам треба
надіслати файл, що займає кількадесят мегабайтів, користуйтеся спеціалізованими
сервісами та файлообмінниками. У листі варто додати не сам файл, а лише
покликання на нього.
9. Нічні
повідомлення.
Писати повідомлення вночі — ознака поганого тону. Якщо ви можете
надіслати повідомлення зранку — так і зробіть. Цінуйте чужий час і сон. Є лише
два винятки: це питання життя і смерті або ж ви попередньо домовилися зі
співрозмовником про нічний чат.
10. Безпека в
інтернеті.
Не відкривайте файли, які надіслали невідомі вам люди. Ви не можете
знати, що ці файли насправді містять. Там можуть бути віруси або фото, відео з
«агресивним» змістом.
Немає коментарів:
Дописати коментар